فرماندار خوی مطرح کرد

هر مدیر سفیر یک شهید معظم 

علی نژاد گفت: هر مدیر باید سفیر یک شهید معظم باشد و در پیشبرد اهداف کاری خود از ایثار و از خود گذشتگی آن الهام بگیرد.

اولین جلسه شورای اداری با مدیریت کریم علی‌نژاد فرماندار جدید خوی با حضور اعضای شورای تأمین و شورای اداری و خبرنگاران در سالن شهید کوچری فرمانداری خوی برگزار شد.

علی نژاد معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان خوی در این جلسه حملات وحشیانه رژیم صهییونستی به مردم بی دفاع غزه را محکوم کردوگفت:رژیم اشغالگر اسرائیل با کشتار‌ها مردم فلسطین هویت ضد بشری خود را به تمام جهانیان ثابت کرد.

وی در ادامه با عرض تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری س و روز خواهر و روز پرستار نیز گفت: حضرت زینب بعداز جریان عاشورا به عنوان سفیر شهدای کربلا در کوفه و شام و بعداز بازگشت به مدینه درمحافل و مجالس حضور می‌یافت و اهداف عالی شهدای کربلا را تبیین کرده و صراط مستقیم را به مردم ابلاغ می‌کرد و درس اخلاص و از جان گذشتگی در راه هدف مقدس خدمت به اسلام و مسلمین را به مردم و مسئولین می‌آموخت.

علی نژاد گفت: امروز مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به طبعیت از آن بانوی بزرگوار هرکس در حیطه کاری خود سفیر یک شهید معظمباشد و برای پیشرفت کاری خود از اخلاص و جان فشانی شهدا الهام گرفته و در راه خدمت به مردم ایثار نماید.

فرماندار خوی در ادامه با اشاره به افزایش پرواز‌های خوی به تهران نیز گفت: به همت مدیر پرتلاش فرودگاه و سایرمسئولین ذیربط تعداد پرواز‌های خوی - مهرآباد یک پرواز افزایش یافت.

وی همچنین به مشکل آرد و نان اشاره کرد و گفت: با تلاش و نظارت‌های مستقیم مسئولین ذیربط و در صورت نیاز باحضور نیرو‌های بسیج مشکل آرد و نان باید حل شود تا آرد مورد مصرف نانوایان در مسیر کارخانه تا نانوایی بهسلامت به مقصد برسد.

علی نژاد به حل مشکل روستاییان اشاره کرد و گفت: بخشداران و دهیاری‌ها به عنوان نماینده‌های دولت باید با تمام توان مشکلات مردم را در منطقه حل نمایند تا روستاییان برای حل مشکلات خود به فرمانداری مراجعه نکنند.

وی به ظرفیت‌های گردشگری خوی اشاره کرد و گفت: اداره میراث و گردشگری و شهرداری باید با نصب بنر‌های تبلیغاتی و مسیر یابی و تبلیغ آن ظرفیت‌ها در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی صنعت گردشگری را رونق بخشند تا گردشگران شهرستان خوی را یکی از مراکز گردشگری سالانه خود قرار دهند.

فرماندار خوی تاکید کرد: در این زمینه باید فرهنگ غنی اسلامی و دارالمومنین بودن خوی کاملا رعایت شود، چون برای این ارزش‌ها شهدای زیادی داده ایم. فرماندار خوی در پایان سخنان خود از همه مردم خواست در مصرف آب صرفه جویی نموده و از اسراف آن خودداری کنند.

حجت‌الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی نیز در این جلسه با اشاره به ادامه حملات ضد بشری اسرائیل برعلیه مردم مظلوم فلسطین گفت: رژیم غاصب و صهیونیستی اسرائیل با ادامه حملات بر بیمارستان‌ها و مدارس و کشتار مردم مظلوم فلسطین هویت واقعی و ضد مردمی و ضد بشری خود را به جهانیان نشان داد و امروز کشور‌های به اصطلاح حامی حقوق بشر با سکوت ذلیلانه خود و یا حمایت بی شرمانه خود از اسرائیل جنایتکار هویت ضد انسانی و استکباری خود را به جهانیان نشان دادند و ثابت کردند که هیچوقت نمی‌شود به قول‌های پوچ آن‌ها اعتماد کرد و هرکشوری به آن‌ها اعتماد کرده است به نابودی رسیده اند.

وی در ادامه به ویژگی‌های اخلاقی مدیران در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: فردی که در نظام جمهوری اسلامی مدیریت یک دستگاه را به عهده می‌گیرید باید در حیطه کاری خود باتقوا و ورع داشته باشد تا در روند کار اداری خود دچار لغزش نشود.

قاسم خانی در ادامه افزود: دومین ویژگی یک مدیر حلم و بردباری آن است که مدیر یک اداره و سازمان باید در مواجهه با ارباب رجوعحلم و بردباری داشته باشند و با حوصله بازتر و گشادی رویی به مشکلات مردم رسیدگی نمایند.

برچسب ها: فرماندار خوی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.